W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Aktualizacja oferty: 13.10.2022

Specjalista ds. wsparcia Klienta

Rodzaj umowy umowa o pracę

Wymagania:

  • cierpliwość, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
  • umiejętność organizacji pracy i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • bardzo dobra znajomość działania przeglądarek internetowych.

Twoje dodatkowe atuty:

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa znajomość PHP i MySQL, CSS,
  • doświadczenie w pracy w branży IT.

Zakres zadań:

  • wsparcie klientów korzystających z naszych aplikacji i usług internetowych (telefoniczne, e-mailowe, live chat),
  • weryfikacja i dekretacja zgłoszeń serwisowych,
  • testowanie aplikacji i identyfikacja potencjalnych źródeł problemów,
  • tworzenie poradników dotyczących funkcji danego systemu,
  • raportowanie informacji o potrzebach Klientów i propozycji modernizacji aplikacji,
  • współpraca z zespołem rozwijającym oprogramowanie.

Zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie, w tym atrakcyjne premie,
  • profesjonalne szkolenia oraz możliwość szybkiego awansu,
  • pracę w biurze w centrum Bydgoszczy (tuż obok Focus Mall),
  • realny wpływ na rozwój naszych aplikacji,
  • udział w realizacji ciekawych projektów dla prestiżowych Klientów,
  • przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy, w gronie doświadczonych specjalistów.

Aplikuj!
Wróć do ofert